Før afrejse (den tunge)

      Den store forvirring

Det kan være forvirrende og svært at tage beslutningen om at rejse, selv når man opfylder gamle drømme.

Jeg har smidt mig selv ud i et eventyr (håber jeg), hvor jeg skal afprøve mig selv, ude i verdenen, opleve uendelig mange ting og prøve lige så mange.

Beslutningen er både skræmmende og spændende.
Samtidig med at jeg bliver klar til at tage beslutningen,  ser en en raekke ting ud til at aendre sig i en god og spaendende retning og en række dukker muligheder op, hvilket betyder at jag skifter mellem at at ville goere det og ikke at ville goere det.

Men jeg beslutter som bekendt at tage afsted, med hjaelp fra "hell yeah teknikken" 10tossede.blog.
Jeg kan dog ikke anbefale at bestille biletterne til om en uge.

I foerste omgang gaar turen til Canada i hele oktober, hvor jeg skal bo paa en lille gaard, som gerne vil forsoge sig som selvforsynende.
Her kan folk laese lidt om gården.
https://www.workaway.info/623676457482-en.html

Kommentarer